مشاوره با وکیل
بستن

اظهارنامه انجام تعهد در خصوص مراجعه به دفتر خانه و تنظیم سند رسمی انتقال ملک

 

بسمه تعالی

برگ اظهارنامه

 

 

 

تاریخ ……………

شماره  …………..

پیوست ………….

مشخصات و اقامتگاه اظهارکننده موضوع اظهارنامه مشخصات و اقامتگاه مخاطب
(مشخصات کامل خریدار )

 

(انجام تعهد در خصوص مراجعه به دفتر خانه و تنظیم سند رسمی انتقال ملک) (مشخصات کامل فروشنده)
خلاصه اظهارات

مخاطب محترم :

با سلام ،

احتراما ، همانطوریکه مستحضرید :

نظر به اینکه جنابعالی / سرکار ملک موضوع پلاک فرعی شماره …….   از اصلی…….    واقع در بخش……… شهرستان   ……..را به شرح مبایعه نامه عادی مورخ……..   به اینجانب فروخته و متعهد شده اید که در تاریخ ……..    جهت تنظیم سند رسمی در دفتر خانه اسناد رسمی شماره …….              حاضر شوید و در موعد مقرر از انجام تعهد خود امتناع نموده اید . به این وسیله به شما اخطار می شود که ظرف 24 ساعت نسبت به تعیین تاریخ تنظیم سند رسمی یا نسبت به انجام تعهد خود در خصوص تنظیم سند رسمی اقدام کنید والا از کلیه طرق قانونی جهت استیفاء حق خود استفاده خواهم کرد . لزوما متذکر می شوم که هر نوع اقدامی که نسبت به انتقال عین یا منفعت یا حقوق مربوط به ملک مورد معامله به غیر انجام دهید باعث ترتب آثار کیفری خطیر خواهد شد.

 

 

 

 

با تشکر

نام و نام خانوادگی

امضاء – تاریخ

خلاصه پاسخ

 

دادصا در شبکه‌های اجتماعی

برای اطلاع از آخرین اخبار و مطالب روز این حوزه و بهره‌مندی از پاسخ‌های تخصصی دادصا به پرسش‌های متداول کاربران در حوزه حقوقی، ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

دادصا، گروه وکلای صاین پور

گروه وکلای دادصا با مدیریت مریم صاین‌پور، وکیل پایه یک دادگستری، با بیش از 13 سال سابقه فعالیت موفق در پرونده‌های ملکی، کیفری، دیوان عدالت اداری، تجاری، حقوقی، خانوادگی و ثبتی، یکی از موفق‌ترین گروه وکلای تهران است. دادصا تیمی متشکل از وکلا و حقوقدانان صاحب صلاحیت و باتجربه است که با هدف ارائه خدمات حقوقی در زمینه‌های متنوع گردهم آمده‌است. د حال حاضر 9 وکیل پایه یک دادگستری مجرب و خبره در دادصا فعالیت می‌کنند و تمامی پرونده‌ها با هم‌فکری و بررسی تمام اعضای تیم، مورد بررسی و اجرا قرار می‌گیرد. گروه وکلای دادصا علاوه بر پذیرش کلیه دعاوی ملکی، حقوقی، کیفری و ...، در قالب مشاوره‌های حضوری، تلفنی و آنلاین نیز همراه شماست.