مشاوره با وکیل
بستن

وکیل دیوان عدالت

پذیرش کلیه دعاوی دیوان عدالت

علم و آگاهی وکلا در زمینه مسائل حقوقی، راهی نجات و امیدبخش برای حل مشکلات حقوقی مردم است. اما انتخاب وکیل مناسب برای بسیاری از مردم، مسئله بسیار مهمی جهت سپردن کارها است. ما در دادصا، با دقت لازم در انتخاب تیم وکلای خود، تیم حرفه ای با ویژگی های برجسته تشکیل داده ایم تا تضمینی باشد برای موفقیت پرونده ‌های شما. شما می‌توانید با خیال راحت مشکلات حقوقی خود را با وکلای درجه یک گروه وکلای دادصا درمیان بگذارید تا در سریع ترین زمان ممکن، با کمترین ضرر و زیان مالی و به دور از کوچک ترین آسیبی، نیاز شما عزیزان را در زمینه های مختلف حقوقی برآورده کنیم.

گاهی عدم کمک گرفتن از یک وکیل به بهانه‌ های واهی، اعم از حق‌ الوکاله‌ های بالا یا اعتقاد نداشتن به اثر حضور وکلا، می‌ تواند خسارت‌ های جبران‌ ناپذیری در پی داشته باشد.

بر طبق ماده 173 قانون اساسی، مردم می‌توانند برای رسیدگی به شکایات، اعتراضات و دادخواهی نسبت به مأموران، واحدها یا آیین‌نامه‌های دولتی، و احقاق حقوق خود، به دیوان عدالت اداری مراجعه نمایند که زیر نظر رئیس قوه قضائیه اداره می‌شود.

زمانی‌که حقوق افراد توسط نهادهای اجرائی دولتی یا عمومی، رعایت نشود و یا به عبارتی اگر مقررات، تصمیمات یا اقدامات مأمورین یا نهادها، بر خلاف قانون بوده و یا در صلاحیت مرجع مربوطه نباشد، یا باعث سوءاستفاده و خودداری از انجام وظیفه قانونی شود و به این ترتیب موجب ضایع شدن حقوق اشخاص حقیقی و حقوق خصوصی می‌گردد. دیوان عدالت اداری وظیفه احقاق حق و اجرای قانون را برعهده می‌گیرد.

همه وکلا، دانش‌آموخته رشته حقوق هستند و اکثرا دارای تخصص‌ در زمینه‌های مختلف می‌باشند، اما وکیل دیوان عدالت اداری، دارای پروانه فعالیت از کانون وکلای دادگستری بوده و علاوه بر دانش و تخصص کافی در تمام زمینه‌های حقوقی و کیفری، تخصص خاص و تجربه کافی در موضوعات مربوط به نهادها و سازمان‌های مختلف را دارد. از آن‌جا که پرونده‌های مربوط به دیوان عدالت اداری به صورت غیر حضوری رسیدگی می‌شود، و افراد عادی امکان حضور ندارند، وکیل دیوان با آگاهی از تشریفات خاص و رعایت امور مربوط به آن می‌تواند در بعضی جلسات حضور یافته و پرونده موکل خود را به‌صورت حرفه‌ای پیگیری و برای احقاق حق موکل خود تلاش کند.

از وظایف وکیل دیوان عدالت اداری: ثبت درخواست دستور موقت و پیگیری شکایت، دادخواست اعاده دادرسی، ثبت درخواست اعمال ماده 79 و ارائه مشاوره‌های حقوقی مناسب به موکل، آگاهی دادن به موکل، در صورتی‌که راه‌حل قانونی برای به نتیجه رسیدن پرونده وجود نداشته باشد، برای جلوگیری از هدررفت وقت و هزینه موکل و پیگیری مسیرهای مطلوب طی شدن پرونده، برای حصول نتیجه مناسب است که با جدیت در راستای تحقق آن قدم برمی‌دارد.

بنابراین مهمترین ویژگی‌های وکیل دیوان عدالت اداری داشتن علم کافی و به‌روز در کلیه مسائل حقوقی و داشتن تجربه کافی در ارتباط با موضوعات مربوط به دیوان و راه‌‌کارهای مناسب حل دعاوی در کنار داشتن پروانه فعالیت است.

خدمات دادصا برای وکیل دیوان عدالت

دادصا؛ گروه وکلای پایه یک دادگستری

درخواست مشاوره

برای دریافت مشاوره حقوقی با ما در ارتباط باشید

    دادصا در شبکه‌های اجتماعی

    برای اطلاع از آخرین اخبار و مطالب روز این حوزه و بهره‌مندی از پاسخ‌های تخصصی دادصا به پرسش‌های متداول کاربران در حوزه حقوقی، ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

    دادصا، گروه وکلای صاین پور

    گروه وکلای دادصا با مدیریت مریم صاین‌پور، وکیل پایه یک دادگستری، با بیش از 13 سال سابقه فعالیت موفق در پرونده‌های ملکی، کیفری، دیوان عدالت اداری، تجاری، حقوقی، خانوادگی و ثبتی، یکی از موفق‌ترین گروه وکلای تهران است. دادصا تیمی متشکل از وکلا و حقوقدانان صاحب صلاحیت و باتجربه است که با هدف ارائه خدمات حقوقی در زمینه‌های متنوع گردهم آمده‌است. د حال حاضر 9 وکیل پایه یک دادگستری مجرب و خبره در دادصا فعالیت می‌کنند و تمامی پرونده‌ها با هم‌فکری و بررسی تمام اعضای تیم، مورد بررسی و اجرا قرار می‌گیرد. گروه وکلای دادصا علاوه بر پذیرش کلیه دعاوی ملکی، حقوقی، کیفری و ...، در قالب مشاوره‌های حضوری، تلفنی و آنلاین نیز همراه شماست.