مشاوره با وکیل
بستن

وکیل جرایم رایانه‌ای

پذیرش کلیه دعاوی رایانه‌ای

علم و آگاهی وکلا در زمینه مسائل حقوقی، راهی نجات و امیدبخش برای حل مشکلات حقوقی مردم است. اما انتخاب وکیل مناسب برای بسیاری از مردم، مسئله بسیار مهمی جهت سپردن کارها است. ما در دادصا، با دقت لازم در انتخاب تیم وکلای خود، تیم حرفه ای با ویژگی های برجسته تشکیل داده ایم تا تضمینی باشد برای موفقیت پرونده ‌های شما. شما می‌توانید با خیال راحت مشکلات حقوقی خود را با وکلای درجه یک گروه وکلای دادصا درمیان بگذارید تا در سریع ترین زمان ممکن، با کمترین ضرر و زیان مالی و به دور از کوچک ترین آسیبی، نیاز شما عزیزان را در زمینه های مختلف حقوقی برآورده کنیم.

گاهی عدم کمک گرفتن از یک وکیل به بهانه‌ های واهی، اعم از حق‌ الوکاله‌ های بالا یا اعتقاد نداشتن به اثر حضور وکلا، می‌ تواند خسارت‌ های جبران‌ ناپذیری در پی داشته باشد.

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و اطلاعات، و اینترنتی شدن اکثر خدمات دولتی و خصوصی و بالتبع، گسترش استفاده عموم از فضای مجازی، زمینه بهره‌ برداری و سوءاستفاده در این فضا، برای عده‌ای سودجو، فراهم شده است. در این میان، عده بسیاری از مردم دچار خسارت و ضرر و زیان مالی و بعضا حیثیتی شده‌اند؛ بنابراین، قانون‌گذار، قوانینی در این حوزه وضع و ارتکاب به پاره‌ای از موارد را، جرم دانسته و برای آن، مجازات تعیین نموده است. تمامی این جرائم به نحوی با ابزار کامپیوتری و فضای مجازی و اینترنت، در ارتباط هستند که با توجه و آگاهی از آن، می‌توان اعلام جرم نمود.

وکیل جرائم رایانه‌ای، از وکلای دادگستری است که علاوه بر تخصص در دعاوی حقوقی و کیفری، به طور خاص، در زمینه جرائم رایانه‌ای فعالیت می‌نماید. از ویژگی‌های وکیل جرائم رایانه‌ای، آشنایی کامل با عملکرد رایانه، فضای مجازی و دعاوی مربوط به این حوزه می‌باشد. هم‌چنین، پیشرفت هم‌زمان علم و آگاهی وکیل، با پیشرفت‌های روز علوم کامپیوتری و فضای مجازی، اطلاع از راه‌های ارتکاب جرم، تسلط کامل به قوانین وضع شده در این حوزه، مخصوصا قوانین جدید و تبصره‌های قانونی، از خصوصیات ضروری یک وکیل جرائم رایانه‌ای است. از جمله جرائم سایبری که وکیل می‌تواند در راستای احقاق حق موکل خود در آن ورود کند، شامل:

  • دسترسی غیر مجاز به داده‌ها یا سامانه‌های رایانه‌ای و مخابراتی
  • شنود غیر مجاز
  • تخریب یا اخلال در داده‌ها و سامانه‌های مخابراتی
  • انتشار یا در دسترس قرار دادن داده‌های دیگران
  • جرائم علیه عفت و اخلاق عمومی
  • نشر اکاذیب
  • جاسوسی رایانه‌ای
  • هتک حیثیت
  • جعل رایانه‎‌ای

و مواردی از این قبیل است که در صورت پیش‌آمد هر کدام از این موارد، وکیل متخصص در جرائم رایانه‌ای، بهترین مشاور و راهنما، برای احقاق حق، خواهد بود.

خدمات دادصا برای وکیل جرایم رایانه‌ای

دادصا؛ گروه وکلای پایه یک دادگستری

درخواست مشاوره

برای دریافت مشاوره حقوقی با ما در ارتباط باشید

    دادصا در شبکه‌های اجتماعی

    برای اطلاع از آخرین اخبار و مطالب روز این حوزه و بهره‌مندی از پاسخ‌های تخصصی دادصا به پرسش‌های متداول کاربران در حوزه حقوقی، ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

    دادصا، گروه وکلای صاین پور

    گروه وکلای دادصا با مدیریت مریم صاین‌پور، وکیل پایه یک دادگستری، با بیش از 13 سال سابقه فعالیت موفق در پرونده‌های ملکی، کیفری، دیوان عدالت اداری، تجاری، حقوقی، خانوادگی و ثبتی، یکی از موفق‌ترین گروه وکلای تهران است. دادصا تیمی متشکل از وکلا و حقوقدانان صاحب صلاحیت و باتجربه است که با هدف ارائه خدمات حقوقی در زمینه‌های متنوع گردهم آمده‌است. د حال حاضر 9 وکیل پایه یک دادگستری مجرب و خبره در دادصا فعالیت می‌کنند و تمامی پرونده‌ها با هم‌فکری و بررسی تمام اعضای تیم، مورد بررسی و اجرا قرار می‌گیرد. گروه وکلای دادصا علاوه بر پذیرش کلیه دعاوی ملکی، حقوقی، کیفری و ...، در قالب مشاوره‌های حضوری، تلفنی و آنلاین نیز همراه شماست.