مشاوره با وکیل
بستن

اظهارنامه تنظیم سند رسمی انتقال و مطالبه وجه التزام

 

بسمه تعالی

برگ اظهارنامه

 

 

 

تاریخ ……………

شماره  …………..

پیوست ………….

مشخصات و اقامتگاه اظهارکننده موضوع اظهارنامه مشخصات و اقامتگاه مخاطب
(مشخصات کامل خریدار )

 

تنظیم سند رسمی انتقال و مطالبه وجه التزام (مشخصات کامل فروشنده )
خلاصه اظهارات

مخاطب محترم :

با سلام ،

احتراما ، همانطوریکه مستحضرید :

به موجب قولنامه عادی مورخه ……….   مقدار…..دانگ یک باب …….. واقع در…………   به اینجانب    فروخته اید ،اخیرا که قیمت  املاک ترقی کرده با وجود مذاکرات مکرر جهت تنظیم سند و انتقال مابقی ثمن معامله از حضور در دفترخانه و انتقال سند امتناع می نمایید . چون طبق بند …..   شرایط ضمن العقد جنابعالی ملتزم شده اید که در دفتر خانه اسناد رسمی سند تنظیم نماید وهم اکنون از انجام این تعهد امتناع ورزیده اید . از حضرتعالی تقاضای وفای به عهد با حضور در دفتر اسناد رسمی  شماره …………… واقع در……………………….و تنظیم سند ……….ملک فروخته شده  را دارم  و در صورت عدول از طرق محاکم قضایی علاوه بر الزام شما جهت تنظیم سند و انتقال مورد معامله ، مبلغ  ………….  ریال  وجه التزام عدول از معامله مندرج در قولنامه را طلب خواهم نمود .

 

 

 

 

 

با تشکر

نام و نام خانوادگی

امضاء – تاریخ

 

 

خلاصه پاسخ

 

 

دادصا در شبکه‌های اجتماعی

برای اطلاع از آخرین اخبار و مطالب روز این حوزه و بهره‌مندی از پاسخ‌های تخصصی دادصا به پرسش‌های متداول کاربران در حوزه حقوقی، ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

دادصا، گروه وکلای صاین پور

گروه وکلای دادصا با مدیریت مریم صاین‌پور، وکیل پایه یک دادگستری، با بیش از 13 سال سابقه فعالیت موفق در پرونده‌های ملکی، کیفری، دیوان عدالت اداری، تجاری، حقوقی، خانوادگی و ثبتی، یکی از موفق‌ترین گروه وکلای تهران است. دادصا تیمی متشکل از وکلا و حقوقدانان صاحب صلاحیت و باتجربه است که با هدف ارائه خدمات حقوقی در زمینه‌های متنوع گردهم آمده‌است. د حال حاضر 9 وکیل پایه یک دادگستری مجرب و خبره در دادصا فعالیت می‌کنند و تمامی پرونده‌ها با هم‌فکری و بررسی تمام اعضای تیم، مورد بررسی و اجرا قرار می‌گیرد. گروه وکلای دادصا علاوه بر پذیرش کلیه دعاوی ملکی، حقوقی، کیفری و ...، در قالب مشاوره‌های حضوری، تلفنی و آنلاین نیز همراه شماست.