مشاوره با وکیل
بستن

اظهارنامه درخواست پرداخت اجاره بهای مورد اجاره

اجاره بها، هزینه ای است که مستاجر، بابت استفاده از منافع ملک مورد اجاره، به موجر می پردازد. میزان اجاره بها بر اساس عوامل مختلف، با توافق موجر و مستاجر مشخص می شود. بعد از انعقاد قرارداد اجاره، مستاجر، ملزم به پرداخت اجاره بها خواهد بود. نحوه پرداخت اجاره بها در قرارداد اجاره، تا ده روز بعد از پایان هر ماه جاری است.

 

بسمه تعالی

برگ اظهارنامه

 

 

 

تاریخ ……………

شماره  …………..

پیوست ………….

 

 
  مشخصات و اقامتگاه اظهارکننده موضوع اظهارنامه مشخصات و اقامتگاه مخاطب
  (مشخصات کامل موجر) پرداخت اجاره بهای مورد اجاره

 

 

(مشخصات کامل مستاجر)
  خلاصه اظهارات

مخاطب محترم :

با سلام ،

احتراما ، همانطوریکه مستحضرید :

به موجب قرارداد اجاره عادی مورخ ………….   اینجانب یک باب ………پلاک ثبتی   فرعی…… از   اصلی ……..بخش   …..شهرستان ……. به آدرس……………   را به جنابعالی  اجاره داده ام .

با انعقاد قرارداد مورد اجاره ملک مذکور به تصرف شما داده شد و از آن استیفای منفعت نموده اید ، برابر قرارداد مذکور مقرر بوده است اجاره بهای مورد اجاره  از  قرار ………ریال برای هر ماه در موعد معین پرداخت شود و  آخر هر   ماه  تادیه گردد. با کمال تاسف در طول مدت قرارداد،  اجاره بهای ماه های   ……….به مبلغ …………  را نپرداخته اید.

نظر به مراتب فوق به شما ابلاغ می شود ظرف  ده روز از تاریخ رویت این اظهار نامه مبلغ ………….   ریال بابت اجاره بهای ماه  …………  سال   …….. را بپردازید  ودر صورت عدم پرداخت به مرجع قضایی مراجعه خواهد شد . انتظار دارد با تسویه وجوه مذکور حسن نیت خود را ابراز نمایید .

 

با تشکر

نام و نام خانوادگی

امضاء – تاریخ

 

خلاصه پاسخ

 

نمونه اظهارنامه درخواست پرداخت اجاره بهای مورد اجاره نمونه اظهارنامه درخواست پرداخت اجاره بهای مورد اجاره

دادصا در شبکه‌های اجتماعی

برای اطلاع از آخرین اخبار و مطالب روز این حوزه و بهره‌مندی از پاسخ‌های تخصصی دادصا به پرسش‌های متداول کاربران در حوزه حقوقی، ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

دادصا، گروه وکلای صاین پور

گروه وکلای دادصا با مدیریت مریم صاین‌پور، وکیل پایه یک دادگستری، با بیش از 13 سال سابقه فعالیت موفق در پرونده‌های ملکی، کیفری، دیوان عدالت اداری، تجاری، حقوقی، خانوادگی و ثبتی، یکی از موفق‌ترین گروه وکلای تهران است. دادصا تیمی متشکل از وکلا و حقوقدانان صاحب صلاحیت و باتجربه است که با هدف ارائه خدمات حقوقی در زمینه‌های متنوع گردهم آمده‌است. د حال حاضر 9 وکیل پایه یک دادگستری مجرب و خبره در دادصا فعالیت می‌کنند و تمامی پرونده‌ها با هم‌فکری و بررسی تمام اعضای تیم، مورد بررسی و اجرا قرار می‌گیرد. گروه وکلای دادصا علاوه بر پذیرش کلیه دعاوی ملکی، حقوقی، کیفری و ...، در قالب مشاوره‌های حضوری، تلفنی و آنلاین نیز همراه شماست.