مشاوره با وکیل
بستن

نمونه وکالت نامه زن (زوجه) برای طلاق (دو نمونه)

نمونه وکالت نامه زن (زوجه) برای طلاق – نمونه 1

موکل : آقای / خانم ………………………………. فرزند …………………………. بشناسنامه شماره ……………. متولد ……………. صادره از …………….. به شماره ملی ………………….. ساکن …………………………. ………………………………………………… …………………………….

وکیل : آقای / خانم : ………………………………. فرزند …………………………. بشناسنامه شماره ……………. متولد …………… صادره از …………….. به شماره ملی ………………….. ساکن …………………………………………… ……………………………………………. ………..

مورد وکالت : مراجعه به محاکم قضائی و شعبات دادگاه های عمومی و هر کدام از مراجع قضائی و داوری ذیصلاح و در صورت فقد هر گونه منع و ردع قانونی اقدام در خصوص مطلقه نمودن خود وکیل مرقوم یا …………….. از زوجیت موکل به هر قسم طلاق اعم از بائن ، رجعی ، خلع یا مبارات ، توافقی و قضائی با هر شرط و قرار و به هر طریق اعم از قبول و بذل نفقه و نحله بذل عین مهریه یا معادل یا کمتر یا بیشتر از مهریه و هر شرط ضمن العقد و انجام کلیه امور قضائی مربوطه و تنظیم دادخواست و تعقیب پرونده و تعینی داور و اتخاذ هر گونه تصمیم به جای موکل و اخذ گواهی عدم امکان سازش و تنظیم و امضاء هر نوع اقرارنامه به هر نحو و ترتیب و قیام و اقدام به تمامی تشریفات و امضاء سند طلاق و ثبت دفتر و احتمالاً اصلاحیه های آن و حضور در دفاتر رسمی طلاق و به ثبت رسانیدن طلاق و جاری نمودن صیغه و قبول آن و تادیه هزینه و اخذ یا تسلیم اوراق و مدارک یا رونوشت یا کپی و کلیه اسناد و مدارک و امضاء ذیل کلیه اوراق و اسنادو مدارک و نوشتجات مربوطه به نحوی که نیازی به حضور و امضاء مجدد و ثانوی موکل مرقوم نباشد . ضمناً موکل ضمن عقد خارج لازم حق عزل وکیل را به مدت یکسال از خود سلب و ساقط نمود.

حدود اختیارات : وکیل مرقوم در خصوص انجام مورد وکالت  دارای اختیارات تامه و کامله می باشد و اقدام و امضاء وی به جای اقدام و امضاء موکل صحیح و نافذ است و نیازی به حضور موکل یا کسب اجازه مجدد موکل ندارد و این وکالت فقط در نفس وکالت مؤثر است .

بتاریخ …. / …. / ………… هجری شمسی .

نمونه وکالت نامه زن (زوجه) برای طلاق – نمونه 2

موکل : آقای / خانم ………………………………. فرزند …………………………. بشناسنامه شماره ……………. متولد ……………….. صادره از …………….. به شماره ملی ………………….. ساکن …………………………………………………………………

وکیل : آقای / خانم : ………………………………. فرزند …………………………. بشناسنامه شماره ……………. متولد ……………….. صادره از …………….. به شماره ملی ………………….. ساکن …………………………………………………………….

مورد وکالت : مراجعه به محاکم قضائی و شعبات دادگاه های عمومی و هر کدام از مراجع قضائی و داوری ذیصلاح و در صورت فقد هر گونه منع و ردع قانونی اقدام در خصوص مطلقه نمودن موکل مرقوم از قید زوجیت آقای ………………….. به هر قسم طلاق اعم از بائن رجعی خلع یا مبارات یا توافقی یا قضائی با هر شرط و قرار و به هر طریق اعم از قبول بذل نفقه و نحله و بذل عین مهریه یا معادل یا کمتر یا بیشتر از مهریه و هر شرطی ضمن العقد و تنظیم دادخواست و تعقیب پرونده و تعیین داور و اتخاذ هر گونه تصمیم به جای موکل و اخذ گواهی عدم امکان سازش و با حق مراجعه به ادارات و مراجع قضائی و انتظامی و رسیدگی کننده به دعاوی خانوادگی تالی و عالی و دیگر ادارات ومقامات و مراجع ذیربط و ذیمدخل تحت هر اسم و عنوان و انجام کلیه امور اداری و قانونی و قضائی مورد نیاز در این خصوص و اقدام در خصوص اقامه هرگونه دعوی حقوقی و جزائی اعم از اعلام جرم یا با تقدیم دادخواست و درخواست و شکوائیه و عرض حال و ادعانامه علیه زوج و شوهر موصوف موکل با مشخصات بالا و دفاع از دعاوی علیه موکل و نسبت به هر خواسته و به هر میزان با حق واخواهی نمودن ، تجدید نظرخواهی و پژوهش ، فرجام خواهی و اعاده دادرسی ، مصالحه و تعیین وکیل سازش ، ادعای جعل یا انکار وتردید نسبت به سند طرف و استرداد سند ، تعیین جاعل ، ارجاع دعوی به داوری و تعیین داور با حق توکیل به غیر ولو کراراً با حق عقد قرارداد با وکلای دادگستری و مشاوران حقوقی به هر نحو و ترتیب و فسخ قرارداد یا جایگزین کردن وکیل و مشاوره حقوقی دیگر ، و عزل و نصب آن ها ، تعیین مصدق وکارشناس و اتخاذ هر نوع تصمیم به جای موکل ولو صلح و سازش و گذشت استرداد و دعوی و دادخواست و درخواست و اعلام گذشت و انصراف از شکوائیه و عرض حال و ادعا و عدول از آن ها و تنظیم هر نوع سند عادی و رسمی در این خصوص ، طرح دعوی خسارت ، استرداد دعوی ، جلب شخص ثالث و دفاع از دعوی ثالث ، دعوی متقابل و دفاع از دعوی نامبرده و درخواست صدور برگ اجرائی و تعقیب عملیات اجرائی و اخذ محکوم به و دریافت و اخذ هر گونه وجهی و یا مالی ناشی از دعاوی و ایصال آن و استرداد اموال مأخوذه به موکل و همچنین قبض و تصرف اموال مأخوذه و تسلیم آن ها به موکل ، معرفی یا جرح شهود ، ایراد معاینه و تحقیق محلی ، تأمین دلیل و تامین خواسته ، اجرای قرارها ، دریافت یا تسلیم اوراق و مدارک اعم از اصل یا رونوشت و کپی ، تصویر مصدق و قیام و اقدام به تمامی تشریفات و امضاء سند طلاق و ثبت دفتر و احتمالاً اصلاحیه های آن و حضور در دفاتر اسناد رسمی طلاق و به ثبت رسانیدن طلاق و جاری نمودن صیغه و قبول آن و تادیه هزینه و اخذ یا تسلیم اوراق و مدارک یا رونوشت یا کپی و کلیه اسناد و مدارک و امضاء ذیل کلیه اوراق و اسناد و مدارک و نوشتجات مربوطه به نحوی که نیازی به حضور و امضاء مجدد و ثانوی موکل مرقوم نباشد .

حدود اختیارات : وکیل مرقوم دارای اختیارات تامه در خصوص مورد وکالت و لوازم آن از جمله حق توکیل به غیر ولو کراراً می باشد و اقدام و امضاء وی به جای اقدام و امضاء موکل معتبر است . مدلول این سند فقط در نفس وکالت مؤثر است .

بتاریخ …. / …. / ………… هجری شمسی .

 

دادصا در شبکه‌های اجتماعی

برای اطلاع از آخرین اخبار و مطالب روز این حوزه و بهره‌مندی از پاسخ‌های تخصصی دادصا به پرسش‌های متداول کاربران در حوزه حقوقی، ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

دادصا، گروه وکلای صاین پور

گروه وکلای دادصا با مدیریت مریم صاین‌پور، وکیل پایه یک دادگستری، با بیش از 13 سال سابقه فعالیت موفق در پرونده‌های ملکی، کیفری، دیوان عدالت اداری، تجاری، حقوقی، خانوادگی و ثبتی، یکی از موفق‌ترین گروه وکلای تهران است. دادصا تیمی متشکل از وکلا و حقوقدانان صاحب صلاحیت و باتجربه است که با هدف ارائه خدمات حقوقی در زمینه‌های متنوع گردهم آمده‌است. د حال حاضر 9 وکیل پایه یک دادگستری مجرب و خبره در دادصا فعالیت می‌کنند و تمامی پرونده‌ها با هم‌فکری و بررسی تمام اعضای تیم، مورد بررسی و اجرا قرار می‌گیرد. گروه وکلای دادصا علاوه بر پذیرش کلیه دعاوی ملکی، حقوقی، کیفری و ...، در قالب مشاوره‌های حضوری، تلفنی و آنلاین نیز همراه شماست.