مشاوره با وکیل
بستن

گروه وکلای ملکی

10 اردیبهشت 1402
مدیر وبسایت

یکی از مهم‌ترین مسائلی که همیشه مورد توجه بوده، مسئله ملک و زمین است. با وجود ارزش روزافزون املاک، مخصوصا در شهر تهران، و هم‌چنین قوانین بسیار سخت و پیچیده‌ای که برای شرایط مختلف ملکی وضع شده است، و به دلیل سوءاستفاده‌های افراد سودجو از شرایط موجود، و عدم آگاهی افراد عادی از قوانین، عاقلانه‌ترین کار هنگام انجام معاملات ملکی و یا هر مسئله‌ای که مربوط به ملک و املاک می‌شود، برقراری ارتباط صحیح با وکلای ملکی و کمک گرفتن از بهترین وکلای حقوقی تهران و سایر مناطق، با انجام مشاوره‌های مختلف با آن‌ها است. یک مؤسسه با وکلای حقوقی ملکی متعدد، که با دانش کامل در زمینه‌های مختلف ملکی فعالیت داشته، و هر کدام به طور تخصصی در یک یا چند زمینه ملکی، خدمات ارائه می‌دهند، به دلیل تعاملات گسترده با یکدیگر و استفاده از تجربیات تخصصی هم، در حل مشکلات و پرونده‌های ملکی شما، می‌توانند بسیار مثمر ثمر باشند.

یک مؤسسه حقوقی، متشکل از وکلای حقوقی متعدد در زمینه‌های مختلف حقوقی است؛ و به طور خاص، در ارتباط با ملک، گروه وکلای ملکی یک مؤسسه حقوقی، به طرق مختلف، به متقاضیانی که در این رابطه دچار مشکل شده‌اند، راهنمایی و مشاوره می‌دهند. شاید زمانی‌که با مسئله ملکی مواجه می‌شوید، به این دلیل که تصور می‌کنید استفاده از وکیل برایتان هزینه آور است، از مراجعه به وکلا، خودداری می‌کنید. اما توجه به این نکته ضروری است که، گاهی پرداخت هزینه به وکیل، در برابر ضررهای احتمالی در آینده، مبلغ ناچیزی است. و حتی گاهی، باعث رسیدن منافع بسیاری به شما می‌شود که حتی فکرش را هم نمی‌کردید. با گروه وکلای دادصا همراه باشید.

انواع مشاوره با گروه وکلای ملکی دادصا

مشاوره با گروه وکلای ملکی دادصا، به چند نوع امکان پذیر است و با توجه به نوع پرونده یا مورد ملکی شما و میزان اهمیت آن، می‌توانید از روش‌های مختلف، بهره بگیرید. 

  • مشاوره حقوقی حضوری
  • مشاوره حقوقی تلفنی
  • مشاوره حقوقی آنلاین

مشاوره حضوری

در این نوع از مشاوره که از قدیم و پیش از گسترش تکنولوژی و اینترنت هم وجود داشته است؛ مشاوره حضوری، شاید بهترین نوع مشاوره، به دلیل مواجهه رو در رو و بحث و گفتگوی مستمر، ارائه توضیحات مفید و پرسش و پاسخ‌های مؤثر، باشد‌. البته نمی‌توان منکر شد که در شرایط اقتصادی امروز، برای عده‌ای، پرداخت هزینه این نوع مشاوره، که معمولا نسبت به سایر روش‌ها بالاتر است، سخت باشد؛ اما باید توجه داشته باشید که اگر پرونده شما جزء موارد پیچیده ملکی است که نیاز به بررسی‌های دقیق و تخصصی دارد، حتما باید به صورت حضوری مراجعه کنید. برای ارتباط با مشاوران حقوقی دادصا، فرم درخواست مشاوره حقوقی را پر کنید.

اگر برایتان درباره ساخت خانه در زمین کشاورزی سوالی پیش آمده، مطلب زیر مناسب شماست:

ساخت خانه در زمین کشاورزی

مشاوره حقوقی تلفنی با گروه وکلای ملکی دادصا

مشاوره تلفنی، نوع دیگری از مشاوره است که گروه وکلای ملکی، با استفاده از بهترین وکلای حقوقی تهران، در اختیار شما قرار می‌دهند. این روش نسبت به مشاوره حضوری، بسیار به‌صرفه است چراکه هزینه بسیار پائینی داشته و شما را از تحمل سختی‌های مراجعه حضوری، از قبیل رفت و آمدهای مکرر، پرداخت هزینه‌های رفت و آمد، و مشکلات تنظیم وقت و زمان خاص برای حضور در دفتر وکیل، آسوده می‌کند. اما توجه کنید که زمان مناسبی را برای ارتباط تلفنی انتخاب کنید و تا حد امکان سؤالات خود را کوتاه اما جامع، مطرح نمائید تا زمان، به خوبی مدیریت شده و نتیجه مورد نظر به‌دست آید. البته مشاوره حقوقی تلفنی، بیش‌تر برای مسائلی که زیاد پیچیده نیست انجام می‌شود؛ به گونه‌ای که پرسش و پاسخ تلفنی کفایت کند. 

یکی از موضوعات ملکی، سبق تصرف است که اگر مشکلی در این رابطه دارید باید با یک وکیل متخصص مشورت کنید:

مشاوره با وکیل زن 

 

مشاوره آنلاین با گروه وکلای ملکی دادصا

از آن‌جا که امروزه همه، دستی بر فضای مجازی دارند، شاید مشاوره‌ از نوع آنلاین، برای افراد، بسیار مطلوب باشد. این نوع مشاوره به صورت مجازی و آنلاین انجام می‌شود و بسیار کم هزینه و گاهی به شکل رایگان صورت می‌گیرد. یک گروه وکلای حقوقی، با در اختیار قرار دادن شماره‌های ارتباطی خاص، امکان برقراری ارتباط آنلاین را فراهم نموده و وکلای حقوقی مؤسسه، با صبر و حوصله و دقت هر چه تمام‌تر، اطلاعات و راهنمایی‌های مورد نیاز شما را، در اختیارتان قرار می‌دهند. تنها نکته‌ای که در این نوع از مشاوره باید مورد توجه قرار دهید آن است که در مشاوره‌های اینترنتی، باید نماد اعتماد مؤسسه حقوقی مورد بررسی قرار گیرد تا با اطمینان، اقدام به مشاوره نموده و مورد سوءاستفاده افراد سودجو قرار نگیرید.

تیم دادصا متشکل از بهترین وکلای پایه یک دادگشتری که 24 ساعته پاسخگوی سوالات حقوقی شما هستند:

بهترین وکیل ملکی

بهترین گروه وکلای ملکی در تهران

یک مؤسسه حقوقی با گروه وکلای ملکی مرتبط به مؤسسه، بر اساس سابقه چندین ساله فعالیت و میزان تجربه و هم‌چنین موفقیت در پرونده‌های محوله، سنجیده می‌شوند. پای‌بندی به اصول اخلاقی و حرفه‌ای، داشتن علم و دانش کامل در زمینه مسائل ملکی و قوانین و الحاقیه‌های صادره، به روز بودن و مسلط بودن به امور حقوقی ملکی، هم‌چنین میزان همکاری بین وکلای ملکی یک گروه، معیارهای خوبی برای سنجش و انتخاب گروه وکلای ملکی است. به‌دلیل ثبتی بودن فعالیت همه‌ی وکلا شما به‌راحتی می‌توانید در این زمینه تحقیق کنید و با اطمینان کامل نسبت به انتخاب گروه وکلای حقوقی ملکی، برای انجام مشاوره حضوری، تلفنی و آنلاین، اقدام نمائید. گروه وکلای دادصا تمام ویژگی های فوق را دارا می باشد و می توان با اطمینان آن را یکی از بهترین گروه وکلای ملکی با مدیریت وکیل ملکی خانم خانم مریم صاین پور دانست. برای مشاوره با گروه وکلای دادصا تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دادصا در شبکه‌های اجتماعی

برای اطلاع از آخرین اخبار و مطالب روز این حوزه و بهره‌مندی از پاسخ‌های تخصصی دادصا به پرسش‌های متداول کاربران در حوزه حقوقی، ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

دادصا، گروه وکلای صاین پور

گروه وکلای دادصا با مدیریت مریم صاین‌پور، وکیل پایه یک دادگستری، با بیش از 13 سال سابقه فعالیت موفق در پرونده‌های ملکی، کیفری، دیوان عدالت اداری، تجاری، حقوقی، خانوادگی و ثبتی، یکی از موفق‌ترین گروه وکلای تهران است. دادصا تیمی متشکل از وکلا و حقوقدانان صاحب صلاحیت و باتجربه است که با هدف ارائه خدمات حقوقی در زمینه‌های متنوع گردهم آمده‌است. د حال حاضر 9 وکیل پایه یک دادگستری مجرب و خبره در دادصا فعالیت می‌کنند و تمامی پرونده‌ها با هم‌فکری و بررسی تمام اعضای تیم، مورد بررسی و اجرا قرار می‌گیرد. گروه وکلای دادصا علاوه بر پذیرش کلیه دعاوی ملکی، حقوقی، کیفری و ...، در قالب مشاوره‌های حضوری، تلفنی و آنلاین نیز همراه شماست.